14. července 2016

Každodenní fotokrám #198

Je to fešná lahev.

Dneska jsem jel do práce a pršelo. Dal jsem si teda deštník do kabelky. No a dobrý. Nepršelo moc, tak jsem ho tam prostě nechal.

No a vystoupil jsem u práce a musel jsem samože ještě kus dojít. Ale přiskočil ke mě nějakej mladík a zakryl mě svým deštníkem. Byl to nějaký cizinec, co dělal v IBM, takže se ode mě měl odpojit dřív, ale když zjistil, že dělám kousek za IBM, tak že mě tam doprovodí.


Tak jsem ho táhl zkratkou přes les (vysvětlil jsem mu, že je to zkratka přes les a že je to lepší, než cesta přes parkoviště) a následně na dvoreček, kde jsem oznámil, že do práce vstupuji oknem. Chudák tomu nevěřil do chvíle, kdy mi kolega galantně otevřel okno a já tam fakt vskočil. Jako dobrý. Gentlemani kolem mě samí, no.

Žádné komentáře:

Okomentovat