22. července 2016

Každodenní fotokrám #206

Tohle je snad nejhezčí jídlo, co jsem kdy v Rebiu dostal. A bylo fakt dobrý. Hlavně v něm byla cizrna a cuketa. Což je super.

No ráno jsem došel do práce, ale děcka, co choděj dřív než já, mají zrovna dovolenou. Já s sebou nenosím klíče od kanclu, protože je nikdy nepotřebuju a tak se bojím, že bych je spíš ztratil. No dneska jsem musel chvíli úřadovat z hajzlíku, než přišlo další cool děcko a otevřelo mi okno, abych mohl přijít, páč mě nevidělo v kanclu. Ale já jsem rafinovaně přišel dveřma, protože už jsem vlastně byl v práci. Ale i tak jsem ocenil, že jsem měl příjezdovou cestu do práce odmetenou.

A pak jsme šly s Markét na oběd, ale já jsem neměl peníze a tak jsem se nechal pozvat. Prostě dobrý. Dneska byl fajn den. Nově v práci zpívám po mongolsku. Moc nevím, co to je. Jsou to vlastně jen dvě noty a řachám do toho s takovu krabičkou s rybičkou, kterou mám od maminky a ve které jsou skleněné lentilky. No je to hotové umění. Markét to umí zazpívat o dost lépe, byť to nezná, jelikož jsem to vymyslel sám. A taky u toho ničím neřachá. Furt to v jejím podání ale zní o dost lépe. Dokonce si to nahrála na telefon, aby to mohla někdy v budoucnu použít, až bude zpívat před lidma nebo nahrávat nějaké to cédéčko. No co vám budu povídat, stal se ze mě už i hudební skladatel.

Každopádně jsem vymyslel, že bych se mohl místo zpěvu do nějakého songu spíše smát, protože můj smíchový repertoár je daleko víc široký, než můj repertoár zpěvový.

No a večer jsem šel do posilky a ještě jsem z šatny stihl vyřídit jeden pracovní telefonát. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat