23. července 2016

Každodenní fotokrám #207

Dneska jsem měl moc super den! Na fotce vidíte něco, co jsem vůbec fotit nechtěl, ale dostanu se k tomu. Ráno bylo normální. Na oběd byla pizza. A pak jsme jely do Vaňkule, což byl jako můj nápad. Bylo to super, protože Evís to zrealizoval a udělal ježdění.

No chtěl jsem tam proto, abych si koupil mezizubní kartáčky, protože mi došly. Mohl bych tam teda zajít někdy po práci, ale nechat se tam dovízt je daleko lepší. No ukázalo se, že jsem si vzal špatný kus obalu od těch minulých a tak nebylo možné zjistit, které jako chci. Nakonec na to ale paní prodavačka přišla. Já jsem jí řekl, aby mi dala radši rovnou 3 balení, abych tam nemusel delší dobu šašit. Taky jsem si rovnou nakoupil normální kartáčky a eště Evísovi kartáčky, takže jsem tam nechal litras. Ale zase jsem dostal dárek zdarma. Mohl jsem si vybrat mezi cestovním sprcháčem a bombónama. Cestovní sprcháč je mi nanic, protože když někam jedem, Evís bere sprcháčů několik, aby si užily všechny naše chutě na sprcháče, které by nás mohly během putování přepadnout. A tak mám bombóny. Zub frendly bez cukru. Bylo to prostě vtipné a moc jsme se nasmály.

A pak jsme šly hledat kraťase. Ty moje už jsou děravý na zadku, víme? Pochodily jsme pár šopů a nic tam. Tak jsme šly na kafe a pak jsme si řekly, že ještě jeden obchod. Zajímavé na tom je, že i já jsem byl ochoten tam jít. A našly jsme. Za sedum kilo jsem si koupil vojákovský kraťase. Mají hodně kapes a dá se v nich pohodlně nosit telefon. Jsou teda pánský, takže jsou mi trochu větší, ale jsou moc super. Evís má taky nový kraťase, jenom nejsou vojákovský. A ještě jsme si koupily stejný pánský trika se sprostým nápisem. Prostě dobrý. Budem asi už nakupovat jenom v pánských odděleních, protože tam mají daleko lepší věci.

A pak jsme jely dom. No bourají náš Lídl a budou stavět ten novej hyper. Teda už ho vlastně zbourali, takže tam nic nestojí. Teda stála tam taková velká věc, která asi slouží k vrtání obrovských děr do země. Nevím přesně, na co to je. Nejsem žádný pomocný vědec historický. Chtěl jsem vám ji vyfotit. Je skovaná za tím sloupem, protože když já fotím něco, co kutá díry do země, je jasné, že se mi to nepovede. Kdybych vám chtěl vyfotit ten sloup, všude bude ten vrták.

A pak jsme šly se psem a pak jsme jeli do Mariánskýho běhat.

Speciálně pro Markét říkám, že jsem 7 km uběhl jen za 34:20 (což je 12,23 kilásků v hodině), protože mě rozbolelo břicho z té pizzy. Ale i tak dobrý. Prostě dobrý.

2 komentáře:

  1. A to je pro tebe teda pomalé či rychlé? Já jsem si teda jako nedopila ještě kávu :D ale nevím. Páč za mě je to über rychlé. ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pro mě rychlejší běh. Ale umím to ještě o fous rychleji. Třeba když nejsem plnej pizzy :D

      Vymazat