28. července 2016

Každodenní fotokrám #212

Dneska jsme šly s Evísem do kavárny. Dal jsem si zmrzlinu. No chtěl jsem dneska hrozně moc odpočívat, ale pak zmrzlina kicks in a šly jsme běhat. Takže už jsem dost přejetej, ale není to až tak zlý. Prostě se vyspím a jedu dál!

Dneska byl dobrý den. Stal se mi super trapas na hajzlíku. To vám ještě povím. V práci. Máme tam 3 kabinky. No a šel jsem čůrat a vidím, že jedna je plná. Myslel jsem si, že je tam Markét, protože nebyla v kanclu.

No vyčůral jsem se a slyším, že Markét už taky opustila kabinku a je u umyvadel. Tak jsem na hajzlíku a začnu si zpívat skoroznělku od Santropé četníků. No a vyjdu z kabinky a u umyvadel stojí paní z vrátnice.

Tak plynule přejdu z řvaní do "dobrý den". Ona teda taky dost zmateně zdraví a říká, že mám dobrou náladu. A já ji říkám, že to já věčně něco zpívám. Celej den mě mrzí, že jsem neřekl "promiňte, jsem úplný dement."

2 komentáře: