5. srpna 2016

Každodenní fotokrám #220

To jsou moje kalhoty a sedlalo v buse. Můžete vidět, jak jsou tam ty sedačky přidělaný.

Dneska jsem měl docela dobrý den. Ale hlavně jsem už ráno v šalině dočetl knihu. Jmenovalo se to Mlýn na mumie a bylo to tak dobrý, že vám o tom musím povykládat. Jsem si jistej tím, že je to pro mě nejlepší kniha poslední dekády. Líbí se mi to slovo dekáda, takže to možná není nejlepší kniha dekády, ale i tak to budu říkat.

Dokonce bych vás i prosil, abyste si to přečetli, kdyby na mě samotnýho prošení, abych něco udělal, zabíralo. Obvykle jsem smutnej, když dočtu knihu. Dneska jsem ale nadšenej, protože ten konec byl tak skvěle udělán. Kvete z toho ve mě něco moc hezkýho.

Doufám, že umřu až později, abych si to mohl s odstupem času přečíst znova. Dokonce jsou v té knize dvě místa, na kterých jsem se smál. Jakože doopravdy smál a rozlíval se mnou ten šíleně úžasný pocit směchu. Prostě dobrý. Prostě si to přečtěte, nebuďte čurdové.

Žádné komentáře:

Okomentovat