7. srpna 2016

Každodenní fotokrám #222

Dneska jsem měl super den. Na fotce vidíte náš nákup mýdel z Manufaktury. Prvně jsme si koupily ty dvě kamenoidní a pak to krabičkovitý. Dostaly jsme tak dva vzorečky gelu na smradlavý nohy. Teda ne, že bychom ten nákup rozdělily kvůli tomu. Prostě jsme si nemohly vybrat a tak jsme to vzaly nadvakráte.

Taky jsme měly kafe, Evís mi koupil dva prsteny a sobě sukeň, a "snažily" jsme se koupit novej vysavač, protože ten starý se moc přehřívá. No nepovedlo se nám to, protože tam neměli žádnej hezkej. Ale i tak jsme si to moc užily.

A taky jsem si hodinu vařil cizrnu. Musím říct, že to sice trvalo dlouho, ale zase to bylo fest jednoduchý, protože se to nemuselo ani míchat. A hlavně to nesmrdělo (tím mě Evís furt strašil). A taky jsem docela dlouho telefonoval s maminkou. A byl jsem na dlouhé procházce se psem. A v posilce. Převlík jsem si postel. Snědl jsem pizzu. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat