11. srpna 2016

Každodenní fotokrám #226

Evís to upředl jako len. Jsem teď ještě víc cool děcko, protože mám tři náramky! Ten plastovej je od pana ředitele. Svítící. Už teda nesvítí, protože ho mám už dýl, ale furt ho mám.

No ale novej je ten rybovej. Když s tím kroutím dokola, tak ty ryby plavou. Takovej offline karusel. Prostě dobrý.

A jinak jsem dneska měl celkem dobrý den, produktivní. Docela hodně jsem se smál. A zítra jdu konečně poprvé tento týden do Rebia. Jednak nemám oběd a druhak (já jsem napsal druhak!) tam mají něco, co bych chtěl jíst. Takže super, už aby byl zítra oběd, protože je to vždycky prča.

No a taky jsem nalepil nějaké oči na dámské hajzlíky a ještě někam, ale neřeknu kam, kdyby mě za to chtěli popotahovat z Bruselu. Abych to jako mohl popřít. Že já to rozhodně nebyl. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat