17. srpna 2016

Každodenní fotokrám #232

Fotečka z IBCčka. Byl jsem totiž dnes na preventivní zubařivé prohlídce. Mám to úplně v cajku. Ale i tak to bylo super, protože jsme se zase posmály s paní doktorkou. Akorát už tam nemá tu čupr sestřičku, ale nějakou jinou, kterou jsem nikdy neviděl. Nijak se neprojevila, tak nevím. Třeba s ní bude taky legrace, mám šanci to zjistit.

Protože mi paní doktorka tak asi před rokem vytáhla z pjetečky nervy. No a dneska mi říkala (už teda minule, někdy v březnu nebo kdy), že na ten zub pak bude potřeba napasovat nějaká korunka nebo tak něco. No a dneska mi říká, že bysme to jako mohly udělat. Třeba někdy na podzim, abysme se zase viděly. No a že jeden týden na hodinku jedno sezení na sejmutí otisku a pak za týden na nasazení. No tak jsem se rozloučil a šel jsem se objednat na recepci.

A pak dojel Evís a šly jsme se nažrat do indické. Byl tam nějakej novej poblblej číšník, co prostě neobsluhoval. Byl dost problém si objednat i pití. Ale tak co už. Nakonec to úspěšně dopadlo. A pak jsme ještě šly na procházku.

Jo a ty cuketový lodičky na oběd ani nevím, jak chutnaly, protože jsme se celou dobu s Markét smály tomu, jak jsem se tvářil u smrkání. Prostě smrkám jak sviňa.

Žádné komentáře:

Okomentovat