21. srpna 2016

Každodenní fotokrám #236

Asi závoděj.

Dneska jsem měl celkem fajn den. Skoro furt pršelo, ale i tak jsem stihl vyprat a usušit prádlo. A ráno jsem si vzal deštník, takže jsem vůbec nenamokl. Taky jsme byly na nákupech a nekoupily jsme vůbec nic blbýho ani zbytečnýho. Ale to jsem vykládat ani tak nějak nechtěl.

Zítra na oběd jsem si uvařil nějaký zelený těstoviny. Je to taková podivná hmota. Dal jsem do toho hodně česneku, takže se mnou bude v práci v odpoledních hodinách hrozná bžunda. Mám toho celkem čtyři porce, takže se mnou bude bžunda skoro celý týden. Kromě pátku, kdy mají v Rebiu musaku, takže na to jdu. Stejně nemám jinou možnost, protože jsem si přece řekl, že tam budu chodit aspoň jednou týdne.

A taky musím sehnat náhradu za ty ořechové tyčinky, které nám do automatu nějak přestali dodávat. Prostě špatný. Ale jinak dobrý. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat