30. srpna 2016

Každodenní fotokrám #245

Děcka, vyfotil jsem to jak mamrd. Ale je to normální A4. Nemaloval jsem to já, ale Markét o víkendu, kdy se na mě nemohla dívat. Prostě mě namalovala jen tak z hlavy. Jsem z toho úplně odvařen. A nejenom, že jsem se poznal já, ale poznali mě všichni lidi, kterým jsem ten piece of art ukázal!

Prvně mě napadlo, že to dám mamince a řeknu jí, že jsem se vlastně nechal namalovat v Praze na Karlově mostě a jenom jsem na to zapomněl. Nebo jsem si to smolil na Vánoce pod strom. Ale pak jsem si řekl, že to je na mě ještě furt moc složitá lež a tak jsem to tu normálně vyzvonil.

Prostě čumte na to! Možná jsem to mohl vyfotit líp, no. Ale jsem to fakt já! Úplně to můžu ráno použít místo zrcadla. Prostě na to čumět, namalovat si oči a učesat se. Protože to prostě vypadá jako já.

No a jinak jsem měl dneska super den. A ještě jsem si stihl zaběhat. A díky Míšánkovi i nakoupit včetně odvozu dom. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat