4. září 2016

Každodenní fotokrám #250

To jsem já se psem. Fotil jsem to přední kamerou, takže je to nicmoc, ale podle mě super fotka.

Dneska jsem měl hrozně náročný den, ve kterém jsem furt něco dělal (pral, myčkoval, vařil, uklízel, nakupoval, venčil). No prostě furt něco.

Hlavně se mi povedla taková věc. Pan ředitel objednával čajokafe a tak jsem si nechal objednat vilcacoru. Nějak jsem o tom teda už slyšel, ale prostě jsem si myslel, že je to čaj. Ale je to odvar. Jakože je to pak asi čajovej mok, ale prostě to musíte dát do kotlíku se studenou vodou a pak to 25 vařit na mírném ohni. No a protože jsem si to teda už koupil, tak jsem si řekl, že se hecnu a fakt si ten zázrak, co chutná jako spálenej plast, budu vařit (to už jsem vám tu teda psal, ale teď jsem dovykládal zbytek. Jakože kterak jsem k čaji přišel).

Žádné komentáře:

Okomentovat