6. září 2016

Každodenní fotokrám #252

Tady máte obrázek. Tu zelenou část jsem dělal já, ten zbytek pan ředitel. Je to na nástěnce hned nad dalším mým obrázkem, na kterém jsem namaloval samotného pana ředitele.

Jinak to bylo dneska v práci moc super. Už před pátou ráno jsme se potkali na parkáči s ostatníma cool děckama a šli jsme pěkně společně do práce. A všechno bylo úplně v cajku. Ale i tak jsem jel dom až někdy po třetí hodině odpolední, protože jsem nějak nemohl ustát tu změnu. Jakože jsem v práci tak brzo, takže bych mohl jít i dřív dom. To by se mi to všechno posunulo a to já nemám rád.

A pak jsem došel dom a plkal jsem s Evísem a pak jsme se odebraly do Mariánského a já jsem dělal běhání a Evís procházkování s Flufákem. Prostě dobrý. Ještě furt nepadám na hubu, ale do pelecha se těším. Jako dobrý to bylo. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat