10. září 2016

Každodenní fotokrám #256

Tady máte fotku z Vaňkulovské výstavy aut. Chtěl jsem vám sem dát původně svoji maminku, ale nedovolil jsem se jí a tak mi to nepřijde OK. Takže místo mé punkové maminky máte káru. Dokonce furt s původní espézetkou.

Takže jsme okoukaly auta a šly na kafe. A pak jsem měl unikátní nápad, že půjdeme do Wilsonova lesa a pak projdem vilovou čtvrť. Druhou část jsem trochu pokazil, protože jsme šly blbou ulicí, kde nebylo tolik vil, jak jsem očekával. Ale i tak dobrý. A pak jsme šly na oběd a pak už maminka musela zas jet.

No byl jsem z toho trochu smutnej, tak jsem došel dom a šel jsem se psem. Moc mě to nepoveselilo a tak jsem si četl. To mi jako taky nepomohlo a tak jsem šel běhat. To mi teda trochu pomohlo, ale furt jsem nebyl moc veselej. Tak jsem šel zas se psem. No dobrý.

Ale! Pak mě napadlo, že se půjdu podívat do poštovní schrány. A našel jsem tam katalog kosmetyky. No musím říct, že to se mi fakt líbilo! Žvýkal jsem si k tomu žvejky od maminky, protože v drogerii trvala na tom, že mi tam něco koupí. Tak jo.

Už mám v nohách dnes přes 30 km a ještě musím se psem. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat