2. října 2016

Každodenní fotokrám #278

V Bille mají moje oblíbené tyčinky. Jsou to ty, co za ně prohazuju ty strašný prachy v automatu. Tak už nemusím, protože jsem si je nakoupil se super slevou! Takže mám možná do pátku vystaráno a nemusím po ostatních dětech žebrat drobný,

A tady můžete vidět plný kontejner, který jsem nahlásil přes mobilní aplikaci, kterou kontejnery mají. Připadám si hrozně eko. Ale ne zas moc.
Dneska jsem měl docela dobtý den. I když byl zase náročný, protože jsem se skoro nezastavil. A hlavně mám na zítra celočerný oběd, protože mám černý těstoviny s černýma olivama. Teším se, až to budu jíst.

No a jinak dobrý, dost jsem se vykecal během telefonátu s maminkou. A zítra už se moc těším na šneka. Prej se má zatím moc dobře. Ještě se teda asi nenamnožil.

Žádné komentáře:

Okomentovat