3. října 2016

Každodenní fotokrám #279

Už máme gupky! Jdou dost špatně fotit, protože furt plavou. Ale jednu máte nahoře. Myslím, že kluci jsou červený a holky ty šedý. Je docela průser, že máme samý velký červený a samý malý šedý. No co už. Snad to nějak dají. A ta kytka, co ji vidíte vlevo, se prej do akvárka moc nehodí. Že je to spíš do jezírka blízko ke břehu. Tak já nevím. Každopádně už nám to tam žije. A ani jsem u toho dneska neprocmrndal tolik času, kolik si asi myslíte. A zítra je na mě řada s krmením, což je moc super.
Dneska jsem měl dobrý den. Takový jako normální. Do práce už chodím za tmy. To mám vlastně taky rád, takže dobrý. Nyní vám povykládám o pavoukovi, co mám v pokoji. Moje maminka a další citlivé osoby nebudou číst dál, protože s v tom rochňám na čtyři odstavce.

Ráno jsem se probudil a šel jsem čůrat. No vrátil jsem se do pokoje a nad mým notebookem byla obrovská skvrna. Jo, byl to fakt pavouk. Už jsem dlouho žádnýho nepotkal. Víte, byl to docela mamlas. Žádnej takovej ten malej smolík. Prostě výstavní kus, dětská dlaň hadr. Jeden by si řekl, že jsem dost dobrý chovatel. Kdyby mě poslouchal a šel se mnou třeba na výstavu. No ale on neposlouchal. Chodil si tak jako po stropě. A co já s pavoukem na stropě? Trochu bych mu záviděl, kdybych to uměl.

Tak jsem se šel okoupelnovat, protože co já s ním. Když jsem se vrátil, tak byl na druhém konci pokoje u trubek od topení. Možná tam bydlel. Nicméně jsem stále nevěděl, co mám jako dělat. Takový věci ví obvykle Evís. Tak jsem mu napsal vzkaz za zdrcadlo (sic!) a šel jsem do práce. Pak mi Evís psal, že ho nikde nenašel. Nedivím se, taky bych se prosichr zase schoval tam, kde jsem vyrostl.

Jako mi by nevadilo, kdyby si sedl támhle a tam si prostě bydlel. Vadí mi, že nevím, kde je. A nejde třeba zavolat. Jestli se mu chce spát pod mojí postelí, tak ať to jako dělá, ale ať nechodí dom zkratkou přes strop.

Evís byl tak hustej, že pochopil, že přestože si hraju na tvrďáka, nejsem z toho pavouka odvařen. A tak vysál všude, kde to šlo. Kdybych byl ten pavouk, tak bych se ale schoval a tiše se smál. A ráno zas vylez. No uvidím ráno. Třeba na mě zas bafne. Nebo se sbalil a šel k sousedům. Nebo do sklepa. Takových možností, nemusí bydlet nutně se mnou.


Žádné komentáře:

Okomentovat