4. října 2016

Každodenní fotokrám #280

Mraketa mi zabalila peníze do obalu od věci, které jí koník.

A tady je zásilka kávy, která nám dnes přišla. Jsem šťasten.

A hádejte, kdo je uvnitř!
Dneska jsem měl hrozně produktivní den, byl jsem v práci 10,5 hodiny! Cool, ale stejně jsem neudělal všechno, co jsem chtěl udělat.

Ale vás jistě zajímá pavouková etuda. No ráno nikde ani noha. Tak jsem si říkal, že cajk, i když jsem si myslel, že toho mamlasa by Evís těžko během vysávání přehlíd. Ale tak všechno je možné.

No a sednu si sem a chcu vám povykládat o dnešním dni. Podivám se nahoru, protože jako prosichr, žejo. No volám Evísa, že už se teda fešák uráčil objevit. Evís donde. Má v ruce kapesníčky, jakože ho lapí (to tak Evís dělává, protože není žádnej čurda). Omrkne to, kapesníky zahodí a běží pro vysavač. Jsou to přeci jenom kapesníky, nejsou to pleny pro dinosaura.

Tak se narychtujem. Evís drží vysavačové cucadlo a já mám v příhodnou chvíli zapnout vysavač, kterej držím v náručí, jako kdyby to bylo štěně. Zapnu ho. Pavouk nejde nacucnout. Je prostě moc těžkej. Zvyšuju výkon. Vysavač řve. Pavouk se drží. Evís se snaží. Já držím vysavač. Je to dost drámo. Lov. Chápu anglické lordy. Nakonec Evís vyhrává. Mrzne mi úsměv, protože mám teda jako pavouka v náručí, byť zprostředkovaně.

Markét mi dneska vykládala, jak jednou vysála pavouka a ten to přežil. Že prej pojdou jen ty malý. Evís to taky ví.

Jdem do koupelny. Já dělám, že mám v plánu něco dělat, ale nemám v plánu dělat nic. Evís prohlíží hubice a hadice. Nikde nikdo. Evís leje vodu do nádobky s bordelem. Nikoho nevidim. Pak Evís stisknutím tlačidla otevírá bordelnádobku. Vykydne se z toho špinavá voda a pavouk. Vypadá utopeně. Já se teda prosichr nedívám a když je dobojováno, lehce kouknu přes okraj vany, abych spatřil malou část, která mě přesvědčí o tom, že nechci vidět zbytek.

Evís to celé pomlátí botou a zaleje savem. Chovám k němu obdiv. Pokud bych ho zvládl vysát, tak bych pak prostě celej vysavač hodil do kontyše a utekl. A máchal u toho rukama.

No jo. Ale je mi ho líto, ale tak co už. 

1 komentář:

  1. Ty vado takový monstrum!! :O Jako směju se tu nahlas, páč ty jsi rozený storyteller, ale umřela bych hrůzou, být u toho. Evís je hrdina! *_* .D

    OdpovědětVymazat