6. října 2016

Každodenní fotokrám #282

Kytka na našem okně v kanclu. Šel jsem z oběda a musel jsem jít dovnitř zas oknem, protože jsem neměl kartu. Každopádně je to vizuálně velmi povedená kytka. Pecka.

Už zas nosím mikinu s koníkem. A už druhej den jsem neměl kraťasy. Takže do 4. října jsem furt nosil kraťase.

Tohle je nějakej super barák, kterej jsme potkaly cestou na naši večerní akci. Je moc hezkej a má mříže v oknech. Moje maminka si myslí, že mříže v oknech jsou cool. Já už taky.

A tady máte konec přednášky na Babel Talku, kam jsme s Evísem šly, protože jsme hrozně marketink specoši. Jsem z toho dost nadšenej, protože jsem byl hrozně sociální a dokonce jsem dal přednášející svoji vizitku. Jako dobře já.
Dneska jsem měl dobrý, ale náročný den. A tak se mi tu ani nechce moc plkat. Snažil jsem se to postihnout těma obrázkama.

A jak jsme šly z těch přednášek, tak jsme se stavily v hračkářství a Evís mi k narozenině koupil velkou plyšovou rybu. Vyfotím vám ji třeba zejtra, už se mi nechce.

Dobrý den to byl.

Žádné komentáře:

Okomentovat