9. října 2016

Každodenní fotokrám #285

Ráno jsem musel jet do posilky busem, který dělal, že je šalina. Tak tady je fotka, jak jsem tam čekal. Bylo to cool. Ještě to tak pokaženě pojede příští týden, takže jsem spoko.

A tady jsme na balkóně pily kafe. Flusák chtěl asi taky nebo tak něco.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Odpoledne jsem zase usnul, takže dobrý. Ale nebyl jsem moc povídavý, takže jsem s maminkou telefonil asi jen 13 minut. Jsem ostud. Ale vždycky si pak řikám, že jiný děti třeba nevolaj vůbec. A taky napíšou blog, takže si jejich maminky můžou myslet, že jsou třeba mrtvý a neznaj jejich trampoty a tak, no.

Taky mě napadlo, že už jako zas budou za chvílu Vánoce. Už jsem mamince koupil 2 dárky, ale jeden jsem už stihl sežrat. Beru to jako takové ponaučení, že jsem začal nakupovat moc brzo. Na to konto už jsem radši nic dalšího nesháněl, protože co kdybych to zase sežral a pak se ukázalo, že to třeba byla dekorace nebo tak.

No a jinak jsem dělal takové ty nedělní údržbové věci a trochu si četl. Ale usnul jsem u toho. Já prostě jak si lehnu, tak vždycky odpadnu. A je celkem jedno, kde jsem. Třeba usínám i ve chvíli, kdy si v práci lehnu na gauč nebo do fatboye. Je to prostě dobrý. Mám tuto abilitu rád.

Evís se mě ráno ptal, jestli už jsem vyfotil tu rybu. A já mu řekl, že si to nechávám, až jako nebudu mít žádnou fotku. Je to podle mě dost chytrej tah.


A taky se těším zítra do práce. Mraketa získala hrozně moc preferenčních hlasů, takže budu oslavovat (tím myslím, že budu hulákat a pak toto uvedu jako důvod). Tak dobrý. Je ještě dost brzo, za což jsem moc rád, protože se půjdu ofoamrollerovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat