10. října 2016

Každodenní fotokrám #286

Tohle jsem fotil večer. Přišlo mi to moc krásný a tak jsem vám to vyfotil.
To jsem já v posilovně. Pan ředitel mi totiž na rameno prcnul razítko, ale ono se mi takhle rozpilo. Dokonce jsem to ani nestihl vyfotit, když to bylo jenom jako hezky rozpité. Průser je, že se mi to tím potem asi tak jako zažralo do kůže a nemůžu se toho zbavit. Ale vlastně mi to ani nijak nevadí.
No dneska to vypadalo blbě. Vůbec mi sem nešly nahrát obrázky! Ale chvíle rozčilování a už to šlo.

Dneska jsem měl docela dobrý den, takový hodně pracovní. Jakože jsem furt něco dělal, ale přitom jsem nic moc nestihl. A hlavně mě Markét naučila něco o zpívání! Trochu teorie. Připadám si teď hrozně dobře. Jakože už věřím tomu, že i já bych mohl umět trochu zpívat, když se budu hodně snažit. Zítra z ní musím vytáhnout nějaké další moudro.

Žádné komentáře:

Okomentovat