11. října 2016

Každodenní fotokrám #287

Doplnil jsem multyvytamín!
Dneska jsem měl takovej docela profi a veselý den. Hlavně jsem se naučil, že neumím napsat ani adresu. Nicméně to snad ničemu nebude vadit.

No na obrázku vidíte (vlevo!) moje nové multivitamínové tablety. Vpravo už je snězená pixla, kde jsou jen dva kusy. No ráno jsem to uviděl a objednal jsem si nové. A protože mi to stihli nachystat, Evís mě vyzvedl z práce a pak jsme jely vyzvednout ty tablety.

No v těch vlevo je 120 tablet. Tedy celkem 240. V té pixle vpravo jich původně bylo taky 240. Jenomže je trochu změnili a místo patáků jsou to prostě kapsle. No začal jsem to presypávat a zjistil jsem, že se to tam nevejde. Takže prekérka. Mé OCD trpí. Tr-r-r-r-r-r-r-r-pí!

Taky jsem měl dneska druhou lekci zpěvu. Už vím, jak se má dýchat. Tím je to ještě celé složitější. Safra, no.

A taky jsme včera s Evísem objevily hrozně děsivý seryjál. Zatím jsme viděly jen první díl, ale fakt jsme se bály. Ještě se nám to nikdy nestalo. Za chvíli si dáme druhý díl. Jsem si téměř jist, že se to pokazí a bude z toho blbost. Ale i tak dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat