12. října 2016

Každodenní fotokrám #288

To jsem já u nás na záchodech. Našel jsem tam totiž další oči. Někdo je tam nalepil. A tak jsem se s nima musel vyfotit, protože to nepotkávám každej den. Taky můžete vidět, že mám ve vlasech propisku. Byl jsem invertlý unicorn, což v praxi znamená, že jste strašně zlí. Ale je to dle regulí, protože invertlý unicorn.
A jinak jsem měl celkem dobrý den. Popracoval jsem, kam až jsem dosáh!

Ale vůbec jsem dneska netrénoval zpěv. Jen jsem trochu baletil a tančil. Udělal jsem si dvě kafe, ale ani jedno jsem nakonec nevypil (tedy ani jsem se nenapil, jen jsem to furt čuchal), takže úspěšně abstinuji již třetí den! Vlastně na tom není nic těžkýho. Myslel jsem, že mi třeba bude blbě nebo tak. Ale vše je v harmonii.

Jo a taky jsme včera viděly další díl toho seryjálu, co jsem o něm žvatlal, a zatím se to nepokazilo. Takže taky dobrý.

Jo a dneska jsem chtěl jít do práce hrozně brzo, abych mohl odkódovávat. Ještě nikdy jsem to nedělal a včera jsem se to konečně naučil. Ale nakonec jsem přišel jenom o 6 minut dřív, než obvykle chodím, takže už tam kolegové byli. No možná se hecnu zítra. Hrozně se toho totiž bojím, protože když to uděláte blbě, začne to dělat kravál a pak (legenda praví) doběhne Sandokan nebo jeho nevlasatej kámoš a něco udělá (zde se legendové konce různí).

Jo a taky jsem krmil ryby. Šnek mi přijde moc smutnej a ryby ho furt ožíraj (jakože mu ďobou čumákama do ulity). Nevím, jestli je to tak správně, ale věčně si dává šlofíka pod klackem, který tam pan ředitel nově nainstaloval. A zatím asi ani žádná ryba neumřela (nebo to kolegové ututlali, abych nedělal kravál a bordel, že ji nemůžem spláchnout do hajzlíku, ale musíme udělat pohřeb a zazpívat a říct něco hezkýho. Přímo vidím, jak pak všichni stojíme v jedné kabince a zpíváme) a vesele si rostou. A nemnoží se. Zatím.

"Co si mám dát na pití?" "Kerbel!" "Nechci Kerbel." "Co je to Kerbel?"

Žádné komentáře:

Okomentovat