15. října 2016

Každodenní fotokrám #291

To je hřiště u Olympyje. Jely jsme s Evísem na nákup do Albrechta a před vchodem jsme si v Trdlokafé koupily kafe. Teda Evís to kafe koupil, ale já jsem nadiktoval, co chceme. No a pak kam jako pudem, když máme v ruce kafe. A tak jsme sedly do auta a já jsem pak začal křičet, že půjdem na hřiště. Evís tam teda možná taky chtěl, proto jel kolem. No a pak jsme to tam prošly a sedly jsme si na hompačky. A bylo to super, byl jsem moc šťastný. No a taky z toho plyne, že jsem měl první kafe tohoto týdne.
No a jinak jsem měl celkem čtecí den! Přečetl jsem skoro půl knihy, takže to vypadá dost nadějně, že se mi (pokud se nic nepokazí a já nebudu číst mnohostranné eposy) podaří naplnit můj reading challenge. No uvidíme. Musím se posnažit.

Žádné komentáře:

Okomentovat