23. října 2016

Každodenní fotokrám #299

Dneska jsem si cestou do posilky uvědomil, že už je jako fakt podzim. To úplně nejlepší roční období vůbec! Je krásně zima, ale přitom ještě není úplně hnusná zima a namrzlo. Mi teda na zimě vadí hlavně to namrzlo. No každopádně jsem tak nějak zachytil podzim touto dobovou fotografií.
Dneska byl takový normální nedělní den. Podařilo se mi udělat nedělní věci, jako jsou zbytek nákupu a vaření pokrmu.

Taky jsem viděl další film. Takže jsem za tento víkend viděl více filmů, než za celej zbytek roku dohromady. Bylo to taky super, usnul jsem jenom u závěrečné bitky. Ale o nic jsem nepřišel, stihl jsem se probudit před brutálním rozuzlením, takže jsem to pochopil a Evís mi to nemusel vysvětlovat (tedy nebylo to jako Kalův frk).

No a učetl jsem kus knihy, takže bych to mohl zítra nebo pozítří dotáhnout a opět se posunout blíže k úspěšnému dokončení své rýdynk čelenž.

Žádné komentáře:

Okomentovat