24. října 2016

Každodenní fotokrám #300

Mraketa mi dovezla z Londýna bílou čokoládu! Byl jsem zatím hustej a vystavil jsem ji v práci. Jakože až bude slavnostní chvíle, tak se o ni rozdělíme, žejo. To se tak dělá. Ihned jsem začal spřádat plán, kterak si ji raději odnesu do své sluje. Ale ne, budu hodnej. Počkám, až se všichni přejí něčeho, po čem nebudou chtít čokoládu, žejo.
Na oběd jsem měl musaku. Sice jsem si uvařil chutnej pokrm včera, ale nakonec jsem ho nechal v lednici a ukecal jsem pana ředitele, že půjdem do Rebia, protože musaka. A nebyl jsem zklamán. Ta břunda je špenátová polífka a salát jsme tentokrát měli na kusy. Byla to červená řepa s křenem. Prostě dobrý. Pak jsme přišli zas do práce a já začal žrát jablka a rýžový chleby a Mraketa mi řekla, že tohle umím jen já. No asi jo, ale nesnězte to, když je to prostě tak dobrý, žejo. 
Ráno jsme jely s Evísem do práce a večer zase z práce. Postě profi. A ještě se mi povedla celkem okouzlující fotka, kde snad na budíkách není vidět, že Evís porušuje nějakej ten předpis. Žejo.
A taky pan ředitel nonesl nové ožíračské ryby. A gupky se furt množí a tak dává všude možně inzeráty, aby si pro ně někdo přišel. Myslím, že teď se budou množit i ty ožírači, protože jsou tam minimálně tři. A ještě nějaký další malý černý rybky. Ale zatím se tam všechny vejdou. Jenom šnek je jenom jeden, ale prej je to dobře. Moc nevím, kámoše bych mu teda jako koupil.

A jinak jsem měl dobrý den, takový normální. A snědl jsem hrušku. A Evís mi sněd jabko, takže je to úplně v rovnováze.

Žádné komentáře:

Okomentovat