31. října 2016

Každodenní fotokrám #307

To jsem já na záchůdku. Ale nic jsem tam nedělal, jenom jsem se tam šel vyfotit, protože u zrdcadel (sic!) byla zrovna paní uklízečka. Tak jsem nechtěl být za trapáka. A tak super jazyk mám, páč jsem jedl červené zelí. Ještě mám půlku hlávky na zítra.

Tady máte prostě večerní Brno. Jsem to picnul, protože jsem tu horní fotku fotil vlastně jen pro Evíse a tak jsem si myslel, že žádnou nemám. Ale pak jsem si řekl, že ji sem taky dám.
Dneska jsem měl docela fajn den. Byl jsem velký produkta a mocný hekr. Takže dobrý. A pak jsem si solidně zaposilkoval, takže jsem spoko.

Furt teď čumíme na druhosvětovoválkové dokumenty. No bylo to super, ale začal jsem u toho usínat, tak jsem šel sem, abych si napsal blábol a ještě dodělal něco do práce. A pak bych jako mohl jít spinkat. A ještě si fous číst. Reading challenge nepočká.

Žádné komentáře:

Okomentovat