1. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #308

Hustý, co? To jsou moje zubní otisky! Budou mi totiž dělat novej zub!
Dneska jsem měl dost veselý den, protože jsem dostal novou bankovní kartu a neznám k ní PIN. Bohužel jsem potřeboval prachy na zubaře, kde jsem nakonec stejně nic neplatil, protože jsem řekl, že nemám PIN ke své kartě. Tak jako příště.

No když mi před rokem paní zubařka opravovala zub (ten nejhorší, co z něj vytáhla ty kořínky takový), tak mi sdělila, že je to jen provizorní. A že když je ten zub jakože mrtvej, tak bysme na něj měli dát... nějakej ten umělej zub. A tak jsem dneska šel na otisk a udělají mi prostě novej zub. Nezničitelnej. Asi teda. Já vlastně ani nevím, proč to děláme. Teďka mi to přijde OK. Ale důvěřuji svému lékaři, takže je to asi potřeba. Byla to zase hrozná bžunda a moc jsme si to užily.

No a s tou kartou a PINem se to má tak, že jsem měl odjakživa (tedy od živa svého bankovního konta) dvě karty. Embosovanou a normální. A tu embosovanou dycky fláknu do krabice a používám jen tu normální. No a v říjnu došla oběma platnost. A oni mi poslali novou. Ale jen tu embosovanou, protože na ty normální už se asi nehraje. PIN zůstal stejný.

To mi moc platný není. Nevím, jakej má PIN ta emboska, nikdy jsem to nepoužil. Ráno jsem se teda snažil o nákup svačiny. A tehdy jsem přišel na to, že ta karta nemá PIN od mé normální karty, ale od té nepoužívané. A tak jsem zjistil, že nemám jak zaplatit u zubaře. Ale Evís to vyřešil a zapůjčil mi svoji kartu, než jako někde seženu ten PIN. Takže dobrý. Už se nemůžu dočkat, až si půjdu zítra kupovat do automatu tyčinky a budu platit bezkontaktně!

Žádné komentáře:

Okomentovat