6. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #313

Pamatujete, jak jsem říkal, že až nebudu mít pic, tak sem dám tu rybu? Tak už nastala ta chvíle. Dneska žádný pic nemám a tak jsem vyfotil tu rybu!
Dneska jsem měl celkem dobrý den! Ráno jsem šel do posilky, pak jsem přišel dom a vypral prádlo. Pak jsem si četl a luštil s Evísem sudoku. Teda Evís pracoval a já jsem u něj seděl a luštil si. Říkám tomu "dělat společnost."

A pak jsme se načančaly (oblík jsem si legíny a top) a jely na oběd s paní zubařkou. Měla přijít ještě s tou krásnou sestřičkou, co už tam nedělá, ale ta nakonec nemohla a tak paní zubařka vzala svoji kolegyni. Tedy taky zubařku, která taky pracuje tam, jako paní zubařka.

No ukázalo se, že je mi dost podobná. Je to taky dost pablb, takže to bylo naprosto super. Jsem úplně ochraptělý, jak moc jsme se smály. Prostě dobrý. Jsem rád, že jsme s Evísem tak moc sociální!

Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat