14. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #321

Fotil jsem to skoro potmě. Ale i tak je to celkem cool fotka. Mám tu mikinu moc rád. Začal jsem pod ní nosit svetr, takže je mi teplo a mám vyřešeno. Doufám, že zase o Vánocách s maminkou obejvíme další takovej nějakej zázrak.
Dneska jsem měl docela dobrý den, ale čtu smutnou knihu a tak jsem docela smutnej. Doufám, že už to dočtu a pak si dám něco víc veselýho.

A taky jsem byl v posilce. Měl jsem pondělní obavy, že tam zas bude trakař lidí, ale nebylo to tak. Tedy asi už všichni předsevzetí vzdali. Což je taky super.

A večer jsme se s Evísem dívaly na dokument o atentátech na Hitlera. Musím říct, že dokumenty jsou fakt super. Vím o moc víc věcí, než jsem věděl dřív. Jakože v době, kdy jsme se dívaly víc na blbosti a né tolik moc na dokumenty. Třeba díky tomu vím, že víc než 90 % gepardích mláďat se nedožije jednoho roku. Smutný, no.

Žádné komentáře:

Okomentovat