15. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #322

Dneska mi přišla pošta. Je to katalog z obchodu, kde jsem si koupil buďto kalhotky nebo sluchátka. No myslí na mě a dělají, že na mě někdo myslí a posílá mi poštu. S poštou je prostě všechno lepší.
Dneska jsem měl normální pracovní den. Přišel jsem na to, že bez kapuce je venku hrozná zima. Ale s kapucí je to celkem dobrý. Snesitelný.

Jinak jsem dneska dočetl knihu. Už mi chybí jen jedna a naplním to! Tedy už mi chybí jen 80 % té poslední. To už musím dát. Doufám, že třeba neoslepnu, protože bych se asi nestihl naučit to slepecké písmo. Ale zase bych se učil číst na dětských knihách (jak předpokládám), takže bych sice četl velmi pomalu, ale zato neskutečně krátké knihy.

Kdybych nebyl pln pověr, skoro bych se vsadil, že to zvládnu. Ale jsem pln pověr a tak se toho celkem bojím. Nicméně se díky tomu těším na každou cestu šalinou ještě o něco více, než je u mě obvyklé.

Taky jsem zjistil, že bude (nebo už je!) nějakej novej televizní kanál se starýma věcma. Doufám, že tam budou vysílat samé hezké věci, které chci vidět.

Žádné komentáře:

Okomentovat