18. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #325

To je můj oběd (zvratky). Musel jsem Markét hrozně moc ukecávat, aby šla se mnou. Ale nakonec šla! Super to bylo.
Dneska jsem měl dobrý den. Už mi chybí jen pár procent knihy, ale nechám si to na zítra. Jsem fest unavený a těším se na to, jak si lehnu do postele. Páni!

Taky mi dnes Markét řekla, že už má na příští rok novej kalendář. No hned jsem ho chtěl vidět. Je to obdoba letošního, týdenní s fotečkama kočiček. Ale průpal je, že jsou ty kočky všechny na jedno brdo. Prostě jsou v klasické sedací kočičí figurální pozici. V tom letošním je to aspoň trochu variabilní (ležej v košíku, na polštářku, maj u sebe nějakou věc), ale v tom na příští rok je to fakt hrůza. Budu se muset děsně moc snažit, abychom je pak na konci roku 2017 dokázaly správně přiřadit.

Žádné komentáře:

Okomentovat