19. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #326

To jsme byly s Evísem na nákupech, ale prvně jsme si zašly na kafe, protože to tak poslední měsíce děláme. Od doby, co nám zavřeli Lídl. Kterej už snad brzo otevřou.
Dneska jsem se ráno probudil a chtělo se mi hrozně čůrat. Tak jsem běžel. Pak jsem se zas vrátil do postele s tím, že budu jako ještě spát, protože je teprve asi 6 ráno. No na chvíli jsem teda ještě usnul, ale nic moc. Tak jsem teda vstal a udělal si snídani.

No a pak jsem šel dočíst knihu. Tím jsem naplnil svůj rýdynk čelenž! Abych jako neusnul na vavřínech, tak jsem si hned vzal knihu, co mi půjčil Ráďa. Suším ji tady už tak dva měsíce, ale Ráďa mi dal ještě naději, abych to přečetl. Mělo to asi jen 150 stran, takže jsem to dal na jeden zátah. Tím jsem dosáhl naplnění čelenže + 1.

A pak jsem zase usnul, což bylo super.

Venku děsně pršelo, takže jsme se nahastrošily a šly se psem. A pak jely na nákup, daly si to kafe a šly do Teska. Obvykle tam chodíme na samoobslužné pokladny, ale shodly jsme se na tom, že je to hrozně ztrátočasné a že jako půjdeme normálně k paní (nebo pánovi) pokladní na kasu.

Ukázalo se to jako strategická chyba. Chytly jsme nějakou dost divnou. Ale né jasmínovsky divnou. Prostě jen trochu creepy. Všechno markovala hrozně pomalu, k něčemu měla poznámky, něco po nás hodila, něco postavila hned vedle toho snímače kódů, takže jsem na to nemohl dosáhnout, abych to dal zpět do košíku.

No byl to dost zážitek. Pak začala smrkat a smrkala hrozně směšně, takže jsem se prostě pobavil. Nakonec jsme to nějak daly a dojely dom.

Prostě zážitky. Jo a ještě jak pršelo, tak jsme projížděly kaluže a dělalo to gejzíry!

Žádné komentáře:

Okomentovat