26. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #333

Dneska jsme byly s Evísem po docela dlouhé době na pořádné procházce a tak jsem vám vyfotil hezký dveře. Podle mě je cool fotit hezký dveře. Nebo okna. Jednou bych si chtěl udělat výlet do města, kde to vůbec neznám a fotit tam dveře a okna. Ale asi by to vlastně měl dělat Evís, protože ten umí fotit. Se podívejte, co tady tvořím obvykle já. A tady jsou ikonky továrny a chleba, které s příspěvkem nijak hluboce nesouvisí: 🏭 🍞.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Spal jsem více než 8 hodin a méně než 10 hodin, takže v cajku. Na oběd jsem měl pizzu a ještě jsem zvládl pokoupit nějaké vánoční dary, takže už to není až tak zlý. I když furt nemám žádnou kulervoucnost. No co už. Třeba ještě něco najdu.

Jo a taky jsem začal znova číst Harryho. Hlavně proto, že na to teď s Evísem čumíme. Tedy tím myslím, že sledujeme filmy. Tím se jako částečně připravuju na Vánoce, abych jako stačil své mamince v jejích HP vědomostech a nebyl za totálního mudlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat