29. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #336

Tady jsem vám vyfotil ryby. Furt se množí. A když k nim přijdete, tak se k vám vždycky nahrnou. A když dáte prst ke sklu, tak ho máte z druhé strany úplně obsypaný rybama. Maj nás rády, no.

Tady jsem vyfotil vánoční šalinu. Je to pomudlaný, protože ta šalina jela a já jsem taky jel. Ale i tak dobrý. DPMB prostě ruluje. Furt. Mám je moc rád.
Dneska jsem měl divnej den. Dopoledne mi nějak nebylo vůbec dobře, ale pak se to zlomilo a bylo to zase dobré. Asi jsem snědl moc něčeho nebo nevím. Každopádně cajk.

Zítra jdeme s dětma na boulink. Dneska jsem o tom v práci furt mlel, protože už jsem zase zapomněl, jak se to má správně dělat. Ale nemyslím si, že tam bude moc velký rozdíl oproti tomu druhýmu sportu s kvérama, který děláme jinak. V ceně máme 16 piv, takže jsem nabídl, že svoje piva vyměním za hody koulí navíc. Jistě se to chytne.

A taky nám dneska v práci vyčistili sedačku. Je teď celá mokrá a nelze se po ní válet, když si děláte kafe. Hrozně moc doufám, že rychle uschne. No a jinak dobrý. Normální den. Cestou z práce jsem se potkal s Evísem v centru a snažil se nakoupit nějaký dárky. Moc úspěšný jsem nebyl. Koupil jsem si pro sebe bambucké máslo a už jsem ho kus užral. Voní to jak bílá čekuláda. No kdo by odolal.

Žádné komentáře:

Okomentovat