30. listopadu 2016

Každodenní fotokrám #337

Tady máte fotečku z boulingu, kde jsme byli dneska s dětma.

Moje skóre je to první. Kdybych to dělal schválně (kdybych to tak uměl), tak je to fakt hustý.
Dneska jsem měl super den. Fest jsem popracoval a pak jsme jeli s Ráďou pro šroubovák a pak na bowling.

Strašně moc jsem se tam vykřičel a vysmál, takže zítra budu asi celej den potichu. Musím říct, že bowling je asi lepší než lasergame, protože u lasergame si nemůžete fandit (a ostatní vás nemohou obdivovat). A taky se během toho nenajíte a tak.

Super zážitek byl, když jsem se dostal do strojovny, kde se skládají ty kuželky. Dráha, kde jsem hrál já, se furt sekala. A tak tam přišel ten pán (asi potřetí) a řekl, že teda jo, že potřebuje dobrovolníka, kterýmu ukáže, jak se to dá opravit, abysme mohli hrát a nemuseli na něj furt čekat, až to opraví on. Tak jsem vyskočil a vřískal, že já já já já! Kolegové taky řvali. Jenom ale že já proboha ne, že já hlavně proboha nenene. Někdo mě dokonce chytil zezadu za ruce a snažil se mě zadržet.

Ten pán dost čuměl, co jsme za zvěřinec. Byl nejistý, ale nakonec řekl, že "to nebude potřeba" a neomylně ukázal na Kačera. Že ten má jít s ním. Tak Kačer šel. Já jsem šel taky, protože jsem to stejně spravovat nechtěl, dělá na to na mě moc velký hluk, ale dovnitř jsem se podívat samože chtěl. Nikdo mě nedokázal odehnat, takže mi ten pán řekl, ať tam hlavně proboha nestrkám ruce. Slíbil jsem, že ne. Zatímco ten pán péroval Kačera, co má kde udělat, já jsem si to celý prohlídl. A nic jsem tam neolizoval.

Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat