7. prosince 2016

Každodenní fotokrám #344

Tady je můj koník. Polil jsem ho kafem, ale není to moc vidět. Takže v harmonii.
Dneska jsem měl náročný den. Hlavně pak v posilce. Ale i v práci. Už se moc těším, až si odpočinu.

No ale zatím není čas. Dneska jsem se věnoval snaze objednat nějaké vánoční dary. No nepovedlo se mi to. Začínám z toho být nešťastný, takže na to prostě přestanu myslet a nechám to tak. Podle mě je to super řešení.

Paní zubařivě-hygyjenová mi včera říkala, že se bude vdávat. Tak jsem jí popřál, ať to jako dobře dopadne. A ona říkala, že už si byla zkoušet šaty. Tak říkám, že to je super, že se jako žení v zimě, žejo. A ona že ne. Že až za víc než půlrok.

Kdybych se měl svatbovat já, tak ty šaty sháním v předvečer. A byl bych se sebou moc spokojenej.

Žádné komentáře:

Okomentovat