9. prosince 2016

Každodenní fotokrám #346

Hehehehe. Hádejte, kdo je teď už i hudebník.
Dneska jsem měl úžasný den! Včera jsem Markét řekl, že mi dneska přijde prézent, co jsem jí koupil. Pak jsem přišel na to, že jí ho ještě nemohu dáti, protože to chci trochu perzonalizovat. Jsem moc rád, že jsem to udělal, protože Markét mi prézent pro mě donesla.

Dostal jsem xylofon. Možná si pamatujete, jak jsem tu o něm mlel. Jak se kolegové shodli, že na to bych se mohl naučit hrát (červená, červená, žlutá, žlutá, bílá). Markét mi ho koupila! Plakal jsem kvůli tomu zatím třikrát.

Poprvé, když jsem to rozbalil. Nechtěl jsem s tím v práci dělat kravál, tak jsem si to nechal až na doma. Evís, který má celkem hutnou průpravu z hodin klavíru, mě na to asi za 15 minut naučil Ovčáci čtveráci. Během výuky jsem plakal smíchy. Na konci jsem byl nekonečně šťastný! Uměl jsem zahrát písni!

Pak jsme večeřely a dívaly se na byjaton. A pak jsem měl druhou lekci dělání hudby. Naučil jsem se něco o peci a něco o kočce. Plakal jsem během toho smíchy. Na konci jsem byl přesvědčen, že když mi to jde tak rychle, musel jsem ve své kariéře šlápnout vedle a omylem jít na génia místo hudebníka. Že mám prostě hypertalent. Evís ale řekl, že ne.

Věřím mu. Přecijen, umí hráti na klavír. Ale nemůžu se dočkat pondělka, až dětem v práci povykládám, že už umím tři písničky!

Žádné komentáře:

Okomentovat