10. prosince 2016

Každodenní fotokrám #347

To jsem fotil včera, když jsem šel do práce. Dneska jsem nějak zapomněl fotit.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Jely jsme s Evísem na nákup do Teska. Přičemž jsme započaly kafem v kavárně. To mám moc rád. A pak jsme teda nakupovaly. A pak ještě jely do Lídla. V pondělí nám otevřou tady ten náš, co ho takovou dobu přestavovali na ten hypermoderní. Moc rád z toho nejsem, protože se tam určitě budou chtít všichni podívat a tak tam stejně nějakou dobu asi nebude možné normálně nakupovat. Každopádně se i já těším, až se tam půjdem podívat.

No a taky jsem si dneska našel čas na ležení v posteli a čtení. Od chvíle, co jsem dotáhl svoji čelenž do úspěšného konce to dost flákám. Ale taky je fakt, že jsem začal číst druhý díl Sila a je to fest slabota. Zapíchl jsem to někde u 40 % a dal jsem se na Harryho. Kterýmžto jsem se již prokousal do druhého dílu. Takže tak.

Jo a ty songy na xylofon si furt ještě pamatuju!

Žádné komentáře:

Okomentovat