13. prosince 2016

Každodenní fotokrám #350

Dneska jsem to zvládl a vyfotil jsem to už v práci. Je to mandarinka. Jedna z mnoha, které mi dnes dala Markét, protože jsem žrout. A semtam jí vařím čaj. Ale hlavně nedejte něco někomu, kdo po vás hladově čumí, když jíte něco, co se dá celkem v pohodě sdílet.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Hlavně jsem zas hustě popracoval a jel dom docela brzo. Tedy Evís pro mě nadjel a vzal mě dom, kde jsem si četl Harryho, protože mě bolí hned několik částí Jasmína (faktže! Až tomu sám nevěřím!).

Opět jsem se snažil nakoupit vánoční dárky. Skončil jsem s tím, že jsem našel nějaké, které bych si koupil, kdybych je kupoval sobě. Takže jsem toho zase nechal. Už asi nic kupovat nebudu, protože do toho dávám hroznou snahu, která ale vždy končí naprostým neúspěchem, protože nakonec stejně nikdy nic neobjednám.

Taky furt ještě chodím v mikině, ale do bot jsem si již aplikoval hřejivé vlohy. Myslím, že je to tak v pořádku, neb ještě oficiálně nezačala zima. Hlavně tak nějak spolíhám na to, že dojedu dom a maminka to nějak vyřeší. Například už jsem se od ní dozvěděl, že mi na doma koupila teplé legíny, jelikož jsem ji již po telefonu instruoval, že svoje nová stehna do žádných starých kalhot prostě nemohu dostati. Docela se na ně těším. Chápete, maminka mi naslepo koupila kus oděvu. Bude to nářez, i když mi to nebude. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat