14. prosince 2016

Každodenní fotokrám #351

Už máme vánoční stromek! Ten stromek je zhruba vprosřed (v horní části obrázku), jak na něm jsou ty brejle. A nahoře rybka.
Dneska pan ředitel donesl banány, jablka a ještě speciální jablka pro Jasmína. Jo, kdo byl rychlej, na toho zbylo aspoň jablko.

Dneska jsem měl super den! Nejenže jsem snědl hromadu banánů a jablek, ale taky jsem byl v Rébiu na obědě, v posilce a všude bylo veselo. Taky jsem dostal hned dva dárky od adminů v práci, ale nebudu sem psát, co to je, protože je to asi tajné.

Vypil jsem hodně čaje a fest jsem se posmál. Chození do práce, když máte už dávno dovolenou, je prostě super. Dělal bych to tak klidně celej rok, ale tolik dovolené nemám. No co už.

No ale historku vám povim. Byly jsme s Markét na obědě v tom Rébiu. Pan ředitel nestíhal a tak jsem mu slíbil, že mu oběd donesu. Oběd tam stojí 98 kerun, ale někdy si něco přiúčtují za krabičku. Tak jsem vzal 400, abych jako kdyžtak měl i na tu krabičku (protože s Markét se v placení střídáme, neb je to tak galantnější).

A tak objednávám 3 žrádla, z toho chcu jedno zabalit. Tak se nakonzumujeme a pak platíme. Přijde ta nejvíc super paní, která tam je, a říká, že 294. Říkám si, že dneska máme krabky pro pana ředitele zadáčo. Podávám jí teda 400 a říkám, že dneska jsem si to takto pěkně připravil a že dobrý.

Paní servírka pro placení na mě čumí a taky se asi nemůže dopočítat. Já zjišťuji, že jsem zas zaplatil jako mamrd, protože 400 byly pro verzi, kdy budou něco stát krabičky pro pana ředitele. Tak se jí to snažím vysvětlit, že jsem si to připravil, ale debilně. Nakonec to dobře dopadá a já dostanu 100 zpět. Klasika.

A ještě přišla paní uklízečka. Tak jí chci oddělat svůj bordel. Chci si dát peněženku do kabelky, protože to prostě všechno tak nějak válím pod stolem. Aby tam jako mohla vytřít ty hromady hnoje.

No ta peněženka mi vypadne z ruky a pleskne na zem. Paní uklízečka o mě samože zájem nejeví, je tak asi 4 metry ode mě. Ale já stejně (jako na omluvu) zařvu "vysypala se mi moje finančník," protože jsem si zrovna nemohl vzpomenout, jak se řekne peněženka. A hlavně se mi taky nevysypala. Prostě jen spadla na zem. No co už. 

Žádné komentáře:

Okomentovat