20. prosince 2016

Každodenní fotokrám #357

To mám z cesty do práce, jel jsem busem, abych nemusel přes mostek, kterej byl namrzlej. Již jsem na něm totiž párkrát upadl, tak jedu raděj oklikou.
Dneska jsem měl super den!

Prvně jsem si moc moc užíval svoji dovolenou v práci. Navíc jsme si i vydekorovali kancl a já se chvíli válel na gaučíku. A měl jsem 3 kafe. A taky jsem hutně popracoval a byl jsem s panem ředitelem v Rébiu.

Pak jsem utekl do posilky, kde jsem si to moc užil, protože tam skoro nikdo nebyl. Nemohl jsem tam jít včera, protože byl ten vánoční věčírek, takže jsem si to šel užít dneska. No a nejlepší byl Evís, který mě pak vyzvedl a jely jsme dom, kde jsme si udělaly žrádlo, dokoukaly se na film a pak byly moc moc hudební. Prostě dobrý!

A ještě jsem dostal vánoční prézenty. Ale ukážu vám je až jindy, mám tu moc tmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat