23. prosince 2016

Každodenní fotokrám #360

To je foto z nového obchodního centra. Vypadá to tam dost strašně. Asi jako kdyby někdo renovoval rok 1995.

Tady foto z mé milované Laskavárny. Mají tam třeba presso i pikolo. Dnes mi jedno donesli, protože tam nemají espresso.

Tady jsme byly s maminkou v posilovně. Já vím, jsou Vánoce, ale gym is life.
Dneska jsem měl docela akční den. Ráno jsme byly v Lídlu a pak ve městě, kde jsme se cestou zpět stavili na kafe v Laskavárně. Je to stále super podnik. Naprosto bezkonkurenční.

Pak jsme se koukaly na televizi a omalovávaly. A pak jsme šly do místní posilovny. Nikdy jsme tam samože nebyly a maminka byla tak moc hodná, že šla se mnou, protože já jsem se tam sám moc bál. A maminka tam vlastně docela chtěla.

No přišly jsme tam a za barem byl nějaký mladík. Vysvětlil jsem mu, že jsme tam poprvé, tak jestli by mohl být tak hodnej a říci nám vše, co potřebujeme vědět. On spíš jako zíral, takže jsem dovysvětlil, že mě třeba zajímá, kde je čůrání nebo šatna. Tak nám to vysvětlil. Dělal jsem trochu debila a on z toho byl chudák dost zmaten.

Pak že nás jako obere o peníze. Tak jsme zaplatily vstup, ale to nebylo vše. Když tam jdete poprvé, tak musíte dát 100 Kč zálohu na klíče. Ptám se, proč to tak je. Ten mladík to neví, ale je to prostě tak. Prej jim teda nikdo ještě klíč neukradl, ale co on s tím. Průser je, že my 100 Kč navíc rozhodně nemáme, protože jsme si vzaly drobáse jenom na vstup. Nakonec to teda nějak uhádáme, protože vyšťouráme 50 Kč, které máme plonkovní.

No je to tam dost děsné. Já jsem samože zhýčkán, ale ... ano, viděl jsem i bojler. A kupu hnoje. No děs. Myslel jsem si, že tam 23. nikdo moc nebude, ale zcela se to tam hemžilo týnejdžry. Bohužel tam mají dost debilně udělané jednoručky, Je to dimenzované pro pravé chlapy, takže na normálních stojanech mají jen 12.5, 15, 17 a 20+ kg (asi až tak do nějakých stokilovek, které jsou tam asi tak stokrát). Cokoliv menšího je odklizeno někde v háji.

No a problém je, že jsem chtěl tak těch 12.5 nebo 15, ale ty bohužel využívali ti mladíci, žejo. To mi jako trochu vadilo, ale tak co už. Jako dočasná substituce dobrý. Zase jsem rád za to, co mám v Brně, i když na to taky někdy brblu.

Žádné komentáře:

Okomentovat