24. prosince 2016

Každodenní fotokrám #361

Tady je vánoční dárek, který jsem dal pračce.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Hned ráno jsem zase šel do té posilky, jak jsem tam byl včera. Prvně tam byli asi jen 3 chlápci a pak jich došlo hejno. Ale i tak jsem si to užil a byl jsem moc spoko. Hned při vstupu jsem začal na obsluhu hulákat, že dneska už mám stovečku na tu zálohu, ale dneska už to prej není potřeba, protože už jsem tam jako podruhý. Tak jo, no.

A jinak se dělo rozbalování darů. Nafasoval jsem třeba černý kulich, za kterej jsem moc happy, protože maminka má ten stejnej, jenom v béžové a já jsem už uvažoval, že si ho jako půjčím a maminka, protože je moc hodná, nebude nic namítat, když si ho jako vezmu do Brna. Ale hurá, nemusím nic krást, páč mám vlastního.

Žádné komentáře:

Okomentovat