25. prosince 2016

Každodenní fotokrám #362

Tady kus Vánoc (Vítací sob, hrací skříń, ubrósky, omalovánky a maminčin loket).
Dneska jsem měl takový líný den, ve kterém jsem se probudil už v 5 ráno, kdy jsem se šel vyčůrat a lajknout Evísův tweet (to jsem teda nešel, to jsem už zase ležel).

No a jinak pršelo, takže se nedalo skotačit venku a řekl jsem si, že oproti zvyklosti dnes nepůjdu do posilovny. Půjdu tam zítra (maminka mě ujistila, že deštník doma kdyžtak máme).

No dívaly jsme se v televizi na pohádky. Viděl jsem hned asi tři (trochu jsem u toho spal, jelikož se snažím dohnat ten spánkový deficit). Každopádně to bylo fakt špatný. Včera jsem viděl taky nějakou novou pohádku. A taky se mi to nelíbilo. Asi jsem na to moc starej nebo moc chytrej. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat