27. prosince 2016

Každodenní fotokrám #364

Tady je to moje jídlo, které si pěstuju. Musím říct, že mi dělalo trochu problém to jíst, když jsem si to vypěstoval.
Dneska jsem měl dost akční den. Ráno jsem se probudil a měl jsem snídani, pak jsem asi plkal s maminkou a dělaly jsme cvičení s resistance bands (nevím, jak tomu řikáme česky). Pak jsme šly do města, kde jsem si potřeboval koupit sluchátka, protože ta moje se totálně rozbila. No nakonec jsem nějakou základní substituci sehnal.

Taky jsme byly ve zdejší lepší restauraci na kafe. Bylo to tam dost děsné, servírka ani nevěděla, co mají za kafe a na záchodě nebyl toaleťák. Na tuto skutečnost jsem poukázal a vypadalo to, že ta servírka vysoptí. Nakonec se nám ale povedlo zaplatit a utekly jsme.

Pak jsme s maminkou kosmetykovaly moje vlasy a naobědvaly se. Pak jsme uklízely moje oblečení, protože ho mám hrozně moc. Teda měl jsem. Úspěšně jsme toho pytel vyházely a já našel kalhoty, které mohu stále nosit. Většina je mi samože těsná přes stehna. Tak to jsem vyházel.

No a pak jsme hrály prší o bombóny. Ani jedné se nepodařilo tu druhou o bombóny obrat, takže jsme obě vyhrály. A pak jsme se zase dívaly na seryjál. Prostě dobrý.

No a zítra už mají v posilce od rána, takže jsem spoko a můžu tam běžet hned za kuropění!

Žádné komentáře:

Okomentovat