28. prosince 2016

Každodenní fotokrám #365

Tady s maminkou skládáme puzzle ve tvaru motýla. Asi tak hodinku, pak jsme asi přišly na to, že je to málo dámoidní a šly žrát dobroty do postele.

Tady prská prskavka, kterou jsem dal mamince k narozeninám.Už nám to konečně vyšlo a vyprskaly jsme ji.
Dneska jsem měl celkem dobrý den!

Ráno jsem naklusl do posilky. Byl tam nějaký starý pán (jakože obsluha). Prvně se divil, že nechci studentský vstup a pak jsem nemusel dávat zálohu, protože řekl "já ti věřim, děvče." Prostě cool.

No bylo tam málo lidí, takže jsem si to moc užil. Asi jen 2 pánové a 3 mlaďoši. Pak došly 3 ženy, ale vystačily si na steprech, takže jsem byl moc spoko. Ale je žůžo, že tam chodí tolik lidí! Takové milé. Už to tam mám moc rád. Je to vlastně o dost srdečnější, než moje posilka. Až teda na záchody a šatny. To je furt jak z hororu.

No a pak jsem došel dom a šly jsme s maminkou do Lídla. Tam jsem získal dodatečný vánoční prézenty v podobě hodinek a dvou sportovních šprnd. No a pak jsme už byly doma a odpočívaly jsme. Jenom jsme teda vylezly zaprskavkovat na balkon a já jsem nahoře našel to puzzle. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat