29. prosince 2016

Každodenní fotokrám podruhé #1

No musím říct, že mi došlo až dneska, že jsem včera završil rok s fotokrámama.

Bohužel jsem ale nevymyslel nic novýho, protože do podkastů furt ještě nejdu. Takže budu pokračovat s fotečkama, co bylo totiž fakt dobrý.

Dal jsem si chvíli pauzičku a nic lepšího jsem nevymyslel, ale fotečky mám prostě rád.

Tuhle fotečku jsem vyfotil v Lučních lázních, což je staré školní hřiště, které je vedle vyfocené fabriky a školní tělocvičny. Prostě ideální místo na piknik nebo jen tak na válení se po louce, no.
Jinak jsem měl dneska dobrý den. Ráno jsem šel do posilky a byl tam zase ten starý chlap. Podával mi klíče a vždycky, když jsem si je chtěl vzít, tak ucukl rukou. WTF, nakonec mi je tedy dal, no. Já nevím. Docela se tam bojím jít znova. Už jsem si zvykl na cvičící muže a začala mi vadit obsluha. Třeba tam zítra nebude. No a třeba jo. No co už.

Pak jsem přišel dom a s maminkou jsme se dívaly na televizi. U toho jsem vydržel 2 hodiny nerušeně spinkat a pak jsem se naobědval a šly jsme do města, kde jsem měl kávu. A pak jsme si povídaly a cvičily s těma natahovacíma gumama.

Pak mi maminka zase pomáhala pochopit základy stojky. Asi jako každý rok. No možná si teda dám předsevzetí, no.

Žádné komentáře:

Okomentovat