14. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #17

Vyfotil jsem chleby v Tesku, protože mi přišly moc šik.
Dneska jsem měl docela normální sobotu, ve které sem i nepřihodilo moc divných věcí.

Jenom mě Evís naučil ovládal další část auta. Už umím ovládat všechny stěrače, zapínat topení oken a stříkat tu voňavou vodu všude okolo. Prvně jsme to natrénovaly na parkovišti a pak jsem to dle Evísových pokynů dělal za jízdy. Bohužel silniční koráb docela často hřál okna, když měl stříkat vodu nebo utíral okna, když měl hřát, ale i tak to bylo moc super a prý mi do moc šlo.

Taky jsme byly na kafi v kavárně, kam chodíme, když jedeme do Teska. I tam už to stojí víc, než tomu bylo před Novým rokem. No co už.

Jo a v lékárně jsem si koupil nějaký extrakt ze zelené kávy. Totiž Evís si tam kupoval nějaké vitamíny a já jsem tam tak jako oprndoval. Pak Evís zaplatil a už jsme chtěly jít. Jenomže já zbliknul hrnec se slevovkama a tam bylo to zelený kafe. Původně to stálo 449 kerun, ale po slevě jen 49! No tak jsem si to honem musel koupit, protože mi z té kavárny zbyla v kapsičce padesátikeruna.

Taky jsem vyzkoušel svoji novou gumu na cvičení. Je moc super, několikrát jsem se tím omylem uhodil. Prostě Jasmín.

Žádné komentáře:

Okomentovat