15. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #18

Evís mi podaroval nějaké fusekle.
Dneska jsem měl velmi produktivní den!

Ráno jsem zašel do posilky, kde mi to moc šlo. Pak jsem dojel dom, umel se a šel ještě na 45 minut spát. To bylo moc super! Pak jsme s Evísem uklízely skříně. Podařilo se mi vyhodit nějaké kousky, do kterých se už nevejdu. Musím říct, že jsem z toho dost šťastnej, když takové kusy vyřazuju. Je to super.

No podarujeme je té dyjecézi, co to tady vybírá, takže po nich nemusím ani moc smutnit, jelikož je snad dostane někdo, kdo je bude mít taky rád a bude je (narozdíl ode mě) nosit.

No na oběd byla pizza a pak bijatlon. Je to moc super. Vypadá to, že už do mě Evís nalil kdejakou znalost, takže to chápu a vím, kdo je kdo a kdo líp picá a kdo líp běhá. Takže dobrý. Pak jsem si navážil a připravil věci, co jím po posilce a uvařil si oběd. Vařil se fest dlouho, takže jsem si i zajógoval.

Poslední dobou mi docela krvácí nos, takže jsem si za konévko-nétioval. Doufám, že to pomůže. A taky jsm umel koupelku a tak. Vypral jsem si. Prostě jsem byl produkta. Tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat