16. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #19

Miska s ořechy!
Zas nějak nestíhám fotit. Nebo není co fotit. Nic zajímavého jsem asi dneska nepotkal. Hlavně jsem jel dom v hrozně naplněné šalině, ve které na mě odevšad útočily kočárky. No poděs.

Ale byl jsem dneska ve zdravé výživě, kde jsem nechal asi jen 250 kerun, což považuju za rekord!

Jinak jsem měl dost náročnej den, ve kterým jsem musel dokonce jíst u stolu v práci. A to je vlastně jeden důvod, proč nemám foto. Chtěl jsem vám totiž vyfotit svůj oběd! Je to asi nejošklivější věc, co jsem kdy uvařil, ale je nechutně chutná. Zkusím to zítra, protože to mám samože i zítra, jelikož neztrácím čas tím, že bych si vařil jiný jídlo, když má den tolik dní a my máme doma ledničku.

Taky by vás možná zajímalo, jak je na tom moje předsevzetí. Já jsem na to nezapomněl, ale zjistil jsem, že trpím syndromem explodující hlavy, takže se prvně zbavuji tohoto. Myslím, že už se mi to skoro povedlo nebo je to minimálně o dost lepší, než to bylo původně. Jiný lidi se toho prý zbaví tak zhruba za 7 až 14 dní. Ještě tedy úplně nepřesluhuju. No a pak už budu most začít víc trénovat, protože nebudu mít strach, že u toho umřu. Prostě dobrý.

2 komentáře:

  1. O tom syndromu jsem nikdy neslyšela! :O Resp. jsem nedávala u House dostatečný pozor. :D Jsem poučena, vděkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, já jsem to tak nazval sám, netušil jsem, že už je to zabrané nějakou nejasnou blbostí.

      U mě jde prostě jen o to, že špatně snáším tlak krve v hlavě. Je to, jako kdyby mi měla explodovat. Tak proto jsem to sem takto napsal.

      I když poté, co jsem si přečetl, co to je doopravdy, mi došlo, že to vlastně taky znám! Takže jsem to celé klasicky jasmínovsky domotal. Ale to neva.

      Vymazat