18. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #21

Česká pošta dodala!
Dneska jsem měl fajn den. Popracoval jsem a moc dobře jsem si zacvičil. Pak pro mě přijel Evís, kterej mi koupil jídlo a prostírání do práce. No moc se těším, až ho zítra vybalím a budu na něm hodovat. Prostě pecka.


A taky jsem si uvařil hned dva obědy, takže tento týden spořím a nejdu do Rebia. Hlavní důvod teda je, že jsem línej chodit do té zimy.


Taky mi dneska v posilce přestala platit permice. Tak že si jako koupím novou. Kupuje se to až poté, co docvičíte. Byl jsem tak vyčerpaný, že jsem si musel koupit jen měsíční, protože jsem zapomněl svůj PIN. Jakože jsem tedy nemohl platit kartou a musel jsem kešem. No co už. Zase když nejdu do Rébia, tak vyhozený peníz za kratší permanentku doplním nerébiem.

No a ještě si musím koupit Mastodynon. To je ten mastodont a dinosaur, jak už jsem tu o něm psal. Musím příští rok napsat Ježíškovi, aby mi to kupoval on. Já jsem na to levej a zapomínám. Furt.

Žádné komentáře:

Okomentovat